reklama

S(m)útok a radosť

Ešte pred niekoľkými týždňami by v čase, keď som sa vracala domov z dňa plného nepríjemných a dlho odkladaných povinností, bola už tma. Vystúpila by som z autobusu na ulicu osvetlenú pouličnými lampami. Ak by som mala šťastie, bolo by aspoň na zemi bielo. Ak nie, odkráčala by som domov len tak, smutne, po šedivom chodníku. Sadla by som si k oknu, ktoré by ukazovalo iba čiernotu, a môj deň, oficiálne v polovici, by sa pocitovo už len chýlil ku koncu. Dnes nie. Z okna autobusu som obdivovala oranžové svetlo na tmavomodrom pozadí neba a nevedela som sa dočkať, kým vystúpim, aby som tie netypické farby preskúmala zblízka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ten denný čas v tomto dennom ovetlení bol u nás, pri sútoku, neobyčajne krásny. A tak ma nohy nezaniesli zo zastávky domov, ale priamo ku riekam, kde práve zapadalo slnko. Oranžové svetlo už síce slablo, bolo však nahradené ešte neobyčajnejšou hrou farieb, odrážajúcej sa na hladine oboch riek. Zastala som na brehu a očarovane pozorovala, tak isto ako starší pán vedľa, ktorý podchvíľou zdvihol fotoaparát a zaznamenával.

Zaznamenávali i psíčkari a bežci a cyklisti, ktorí zastávali na svojich trasách, hľadeli na impresiu zimného podvečera a cvakali smartfónmi. Tiež som si zaznamenala, neodolala som.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Radosť z obrazového záznamu však v tom momente bola akosi druhoradá. Hypnotizovaná a ukolísaná šumením majestátnej rieky, vzniknutej z dvoch menších, tešila som sa zas raz zo života. Sama som tiež na sútoku. Všetko, čo som a všetko, v čom som vyrástla, som spojila s niečím novým. Budúcnosť je mystérium. V dnešný magický podvečer však nešlo inak, ako veriť, že bude silná a upokojujúca, ako tie dve rieky, keď splynú v jednu...

Sutok
Sutok 
Veronika Vlčková

Veronika Vlčková

Bloger 
  • Počet článkov:  120
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Psychoštudentka. Pozorovateľka. Degustuje samostatný život. Zoznam autorových rubrík:  Priv(i)ateVietor v hlaveKam ma odvialoPíšem svetlomA iné (vý)plody

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu